En oo kirjotellu mitään tänne pitkään aikaan joten ajattlin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kirjotella tänne edes joskus jotain.

Paljon on tapahtunu sen jälkeen kun viimeeksi kirjotin. Oon alottanu uudessa työpaikassa ja muuttanut toiseen kaupunkiin. Mun uus työpaikka on päiväkodissa ja se on ihan vakinainen paikka. 

Tää kaikki on tapahtunu loppujen lopuksi tosi lyhyessä ajassa, olin vielä joulukuussa töissä muovitehtaalla ja tammikuussa pitikin sitten muuttaa ihan erilaiseen kaupunkiin, tosin oon viihtyny tosi hyvin täällä. Mun asunto on viidennessä kerroksessa aika uudessa talossa (2006) täällä on aika hiljasta aina ja naapureitakin näkee tosi harvoin, parasta varmaan on se että Mylly on ihan lähellä ja ruokakauppa 300 metrin päässä. Niin joo ja töihin matkaa on vaan 1 km. 

Olin tossa viikonloppuna moikkaamassa mun porukoita ja oli kyllä tosi kivaa. Olin enemmän mun isän luona nyt. Mulla on siellä 2 pikkusiskoa ja 1 pikkuveli. Oli tosi kivaa olla niitten kanssa koko viikinloppu :) 


Mutta tässä tää tällä kertaa :)